miércoles, 27 de febrero de 2013

Os Primeiros e Segundos do cole xa foron a Coimbra

E agora veñen da Virxe da Barca... en fin, non fan máis que pasear...
Cada trimestre, aprendemos unha canción popular galega, destas de toda a vida e que os nosos pais, e avós coñecen.
Están feitas para coñecer a nosa cultura, a nosa lingua, pero sobre todo... para disfrutalas cantando en compaña dalguén.
Aquí queda a letra do Sacristán de Coimbra que foi a canción popular do primeiro trimestre para os nenos de infantil, Primeiro e Segundo... A CANTAR!!!!


O SACRISTÁN DE COIMBRA


O sacristán de Coimbra

Facía de mil diabluras

O sacristán de Coimbra

Facía de mil diabluras

Mollaba o pan en aceite

Deixaba os santos a escuras

Mollaba o pan en aceite

Deixaba os santos a escuras


E bate fado, e bate ben

Ti eres a causa do meu querer

E bate fado, e bate ben

Ti eres a causa do meu querer


O mar tamén ten amores

O mar tamén ten mulleres

O mar tamén ten amores

O mar tamén ten mulleres

Está casado coa area

Dalle bicos cantos quere

Está casado coa area

Dalle bicos cantos quere


E bate fado…


Eu quixera ser merliño

E ter o bico encarnado

Eu quixera ser merliño

E ter o bico encarnado

Para facer o meu niño

No teu cabelo dourado

Para facer o meu niño

No teu cabelo dourado


E bate fado…

No hay comentarios:

Publicar un comentario